Najlepším R SsFZ za rok 2019 je Miroslav Holas

28.01.2020

Na 25. ročníku ankety Jedenástka Stredoslovenského futbalového zväzu sme spoznali meno najlepšieho rozhodcu SsFZ za rok 2019. Víťaz 4. ročníka ankety Rozhodca SsFZ sa stal Miroslav Holas z Lučenca. 

"Ocenenie hodnotím ako zadosťučinenie mojej práce. Rozhodcovstvo beriem a vždy som bral ako svoje poslanie. Od začiatku ma bavilo a tento pocit mám doteraz," uviedol Miroslav Holas. 

Miroslav Holas - najlepší rozhodca SsFZ za rok 2019
Miroslav Holas - najlepší rozhodca SsFZ za rok 2019

Miroslav Holas patrí medzi stálice rozhodcovstva v SsFZ. S rozhodovaním začal v roku 2003. Tri roky pôsobil v súťažiach ObFZ Lučenec a od sezóny 2006/2007 je rozhodcom v súťažiach SsFZ. Od sezóny 2011/2012 rozhoduje III. ligu.

Skúsený rozhodca má za sebou úspešnú jesennú časť sezóny 19/20. Zatiaľ, čo pôsobenie v III. lige je pre Holasa už takou bežnou rutinou, tak práve v prvej polovici uplynulej sezóny sa premiérovo dostal do skupiny Šanca SFZ. V rámci nej mal 35-ročný rodák z Lučenca možnosť rozhodovať zápasy I. ligy U19. Koncom jesennej časti ho navyše KR SFZ delegovala ako náhradného rozhodcu na stretnutie II. ligy. "Mám pocit, že zápasy na ktorých som sa zúčastnil dopadli tak po športovej, ako aj po spoločenskej stránke, vždy korektne s pozitívnou odozvou od všetkých aktérov," uviedol.

Holas sa z individuálneho ocenenia teší, no zdôraznil, že na ihrisku je to predovšetkým o tímovom duchu. "Nie je to len o jednotlivcovi, ale hrozne záleží, s akými ľuďmi sa stretávate a akú máte podporu. Ja som mal šťastie na rovnako zmýšľajúcich a zanietených kolegov rozhodcov, s ktorými sme sa vzájomne vždy ťahali a doteraz aj ťaháme vpred," skonštatoval Miro Holas.

V jarnej časti chce svojimi výkonmi potvrdiť triumf v ankete. "Netreba zaspať na vavrínoch. Je dôležité pokračovať v nasadenom trende a potvrdiť tak získaný status. Chcem si splniť veľmi blízko vzdialený cieľ. Ešte stále sa je kam posunúť," dodal na záver víťaz ankety Najlepší rozhodca SsFZ za rok 2019. 


4. ročník ankety Najlepší rozhodca a asistent SsFZ
4. ročník ankety Najlepší rozhodca a asistent SsFZ


KR SsFZ
Funkčné obdobie 2017-2021                                                                                                                                                                     
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky